dijous, 28 de maig del 2009

Repòs absolut!

Fa quatre dies que estic fent repòs absolut per una lesió a l'esquena. El dolor és tan fort que m'impedeix dormir. És un calvari per un dormilega com jo! Dilluns a la tarda, cap al metge, i el diagnòstic és d'una forta contractura al dorsal. Repòs d'activitat física, osteòpata, i el que menys m'agrada: els antiinflamatoris. Vaig pecar de novell la setmana passada amb la bici: la suor es va convertir en fred i això em va provocar aquesta lesió. Però com que no sé estar quiet, diumenge passat vaig anar a fer la marxa popular de Sant Gregori. Una cursa d'uns 10 km pel mig de la muntanya. Va ser dura, però molt divertida per la quantitat de corriols. Al final de la cursa, botifarrada, cansalada, pa amb tomàquet i la combinació del vi amb la beguda isotònica, jejejej! Ara toca fer net de les molèsties físiques d'aquestes setmanes per tornar a gaudir del córrer i del ciclisme. Per cert, VISCA EL BARÇA! VISCA CATALUNYA!

2 comentaris:

JR ha dit...

Recupera't bé i si pot ser aviat millor que millor
Salut i Km

BUTI ha dit...

Merci JR, avui dilluns estic millor i aniré a nedar i exercicis per l'esquena. Potser demà sortiré a rodar molt suau!

Salut i canya!