dijous, 21 de maig del 2009

Quina bogeria, la Behobia-San Sebastián!

Uf! La setmana passada vaig poder fer la inscripció de la 45ª edició de la cursa Behobia-San Sebastián. Quina bogeria per poder fer la inscripció: es van acabar els 18.000 pitralls en 2 dies! Per sort, la vaig poder realitzar el primer dia a les 4 de la matinada! Porto cinc dies sense sortir a córrer, per la meva lesió al bessó esquerre. Però no sé estar quiet i el dilluns vaig sortir a fer una volteta amb la bici de carretera: 75 km amb un port de muntanya llarguet de 26 km Osor-Sant Hilari Sacalm. Molt content perquè no vaig tenir cap molèstia a les cames. Avui toca començar a córrer, a veure com estic!

2 comentaris:

JR ha dit...

Ja explicaràs com et va, jo de moment estic fent bondat i no corro , però estic a punt de enfilar-me per les parets....
Saps que? demà, per no tenir tant de mono, sortiré amb btt una estona
Salut i Km

BUTI ha dit...

jejeje, ja veig JR que tampoc saps estar quiet...demà aniré a rodar a la marxa de Sant Gregori