dijous, 10 de maig del 2012

La meva primera duatló rural!

Un cop rumiat, m'inscric i participo a la Duatló Rural de la Selva organitzada pels Makis de Sils. No les tinc totes ja que fa dos mesos que vaig amb Btt i sóc una mica "sapastre". Els consells d'en Joan, en Francesc, en Martí i en César em fan decidir a provar aquesta aventura en una duatló de muntanya o rural. Dos dies abans, que no s'ha de fer mai, faig un reconeixement del circuit per on passarà la prova de bicicleta de muntanya amb el meu company i amic de fatigues en César. Me'n surto força bé tot i el fangueig que hi havia.
El dia de la cursa hem sento com un "novato". La zona de boxes, el material a preparar, el dorsal a la bicicleta, etc. Tinc bones sensacions i surto a gaudir de la prova. Els 10 km corrents em sento molt bé però guardant forces per a la Btt que consten de 26 km. Arribo molt bé de forces a la zona de transició per començar la prova de Btt. Ara és l'hora de la veritat en aquesta prova. De seguida em passen força corredors però segueixo a un bon ritme encara que en alguna zona baixo de la bicicleta per la seva dificultat. Només a la part final començo a notar unes rampes als "isquios", cosa que mai m'havia passat corrents. Acabo la prova molt content i satisfet pel temps amb 02:27:00! L'organització dels Makis, un 10 i amb un ambient envejable! L'any vinent hi torno!