dilluns, 28 de maig del 2012

Cursa de muntanya de les Gavarres

Me'n havien parlat molt d'aquesta cursa de muntanya però mai havia pogut anar-hi perquè coincidien amb altres curses. La cursa de muntanya de les Gavarres té una distància de 24 km amb un desnivell considerable (1100 m). Principalment corres per un terreny molt boscós ple de corriols i enllaçant amb les pistes forestals tot el recorregut. La part més complicada que vaig trobar, va ser entre el quilòmetres 7 i 11 on el terreny era força brut i et trobaves molts arbres que t'impedien córrer ràpid. Va ser en aquest tram on un company de cursa es va obrir el cap en picar amb un arbre. Vaig continuar anant de menys a més, on a les baixades hem retenia per apretar a les pujades fortes. Un cop arribat a la part més alta vaig aprofitar la baixada per pista forestal per córrer molt ràpid. És un terreny on m'hi trobo molt bé, puc apretar les cames perquè el terreny no és gaire tèncic. Els últims quilòmetres es fan llargs degut al fort ritme que porto. Arribo amb 02:22:49 i arribant amb la posició 32. He millorat molt aquest any corrents per la muntanya però encara veig que tinc marge per millorar, sobretot a les baixades més tècniques. Arriba la calor, això vol dir que "trec" el peu de l'accelarador i gaudiré a ritmes més suaus de la muntanya! Salut!