dissabte, 10 d’abril del 2010

Un mes després...estic molt fort!

Ara fa un mes de l'objectiu més important d'aquest any, la marató de Barcelona. Després de descansar físicament i mentalment, he continuat fent uns entrenaments més curts. Els rodatges no han passat, generalment, de 10 quilòmetres. Però els ritmes han sigut molt ràpids per guanyar velocitat. He entrenat molt "anàrquicament", fent el que més m'agrada segons el meu estat físic. També he fet ciclisme de carretera per agafar força i no traumatitzar tant les meves cames. Els últims quinze dies m'ha anat molt bé fer rodatges en progressió, acabant a ritmes molt forts. "La culpa" la tenen dos companys que són unes "màquines", en Xavi i en Joan. M'han espavilat de valent! Aquesta setmana, en teoria, havia de ser de relax. Però les ganes i la bona companyia d'en Carles, l'Aydin, en Manel, en Xavi i en Joan m'han portat a fer rodatges més llargs. Ahir vaig fer el que no s'ha de fer amb vista a una cursa pel diumenge. I què! El més important era gaudir del córrer en un espai natural i amb uns bons atletes. És d'aquells dies que gaudeixes com mai. Cada quilòmetre era diferent per l'espai i el terreny. Un circuit molt exigent però increïble per entrenaments futurs. És d'aquells dies que acabes molt content i satisfet. T'oblides de tot. És una teràpia brutal per al cos i la ment. SALUT I KM!



Cracks!



Sempre positiu!

2 comentaris:

JR ha dit...

Això és el més important, passar-ho be i en bona companyia.
Fins demà, cracks

Francesc ha dit...

No cal que ho juris que estàs molt fort, nomès cal veure't aquest matí a Girona, moltes felicitats per la teva filosofia, això es el que cal, gaudir i el que ens espera ....