dijous, 22 d’abril del 2010

Comença la calor... com n'és de dur, córrer!

Arriba la primavera i comença a pujar la temperatura. Cada any em costa molt acostumar el cos a temperatures superiors als 18 graus. Aquestes dues últimes setmanes he entrenat força bé malgrat el canvi de clima. La sensació que tinc és d'un pes extra a les cames i el pulsòmetre no enganya. Estem a finals de la temporada, en curses oficials, i estic una mica passat de forma. I això del pes extra no és que m'hagi engreixat. Estic fet un filet! hehehe!
Demà tocarà gaudir de la mitja de Girona, i si tinc bones sensacions, li fotré més canya! Els companys del club també hi seran, i aquests ja estan pensant en la nova temporada: l'objectiu és la marató nocturna de Bilbao a finals d'octubre, i la Behóbia-Donosti del novembre. Jo no hi podré ser perquè, si tot va bé, seré pare. És una il·lusió brutal i ens tocarà fer una altra marató! Amb això no vull dir que em retiro de córrer, però sí que m'hauré de plantejar els entrenaments més anàrquicament. De ganes, en tinc, i moltes. Això és el que t'anima a sacrificar-te per a pròxims objectius maratonians. Salut i km, cracks!



Recta final cursa Esports Parra Girona 2010. Temps 00:40:45.

3 comentaris:

JR ha dit...

Tranquil, és molt maco combinar l'esport amb la vida familiar i laboral, no saps mai.... així és més divertit, i en definitiva és el que compta, que sigui divertit.
Una encaixada

Carles ha dit...

ei company! Ser pare és una altra cursa de fons. De ultrafons, diria jo! Però amb tossuderia i paciència podem continuar fent tot allò que ens agrada i que forma part de nosaltres. Família, esport, feina...tot vol el seu temps. Però ens hem d'espolsar la mandra i sortir a córrer!!
àpali, ens veiem.

BUTI ha dit...

Merci cracks! Va molt bé que m animeu! Ganes n'hi ha i moltes, segur que trobaré temps de sota les pedres!