dimecres, 24 de setembre del 2008

Cursa popular de Santa Coloma de Farners





























El diumenge 14 de setembre vaig fer juntament amb alguns companys de la colla i algun amic més la cursa popular de festa major del poble. Una cursa molt ràpida ja que era d'uns 6km 360 metres aproximadament combinant el cross i l'asfalt. L'organització va estar molt bé, però s'hauria de modernitzar amb cronometratge electrònic (xip) encara que la cursa sigui molt popular. Vam sortir en Salva, en Quim i jo molt ràpids els tres primers quilòmetres, baixant dels 4 minuts. Anàvem tots tres junts però jo començava a notar el ritme tan ràpid d'una cursa curta. En el quilòmetre 4 en Salva i en Quim em van deixar uns metres a l'altura de l'escola forestal. Vaig seguir al meu ritme per no perdre tant de temps al final de la cursa. Vaig arribar per darrere d'en Salva i d'en Quim a uns 150 metres aproximadament fent un temps força bo de 00:26:02, a una mitjana de 00:04:06 el quilòmetre. En Salva i en Quim, molt ràpids amb un temps de 00:25:34 i 00:25:36, respectivament. A veure si us animeu i feu alguna mitja!