dijous, 25 de setembre del 2008

Cursa de la Mercè (Barna)

He començat fort aquest principi de temporada amb les curses. El diumenge 21 vaig fer juntament amb en Xavi Fraile la cursa de la Mercè. Un recorregut urbà pels carrers de Barcelona amb arribada a les fonts de Montjuïc. En Xavi va sortir amb els dorsals del davant. Jo vaig sortir en un segon calaix juntament amb un company de feina que em vaig trobar i que té un gran nivell, en Toni. L'objectiu era baixar dels 44 minuts ja que estem al començament de la temporada i no ens podem "cremar". L'objectiu d'en Toni era de baixar dels 42 minuts i vaig anar fins el quilòmetre set al seu ritme. A partir d'aquí em va deixar uns metres i vaig fer la meva cursa. Va ser un bon referent per anar a un bon ritme. Temps final del recorregut (10km 470metres) de 00:43:48! Un bon resultat si mirem el pas del 10km en un temps de 00:41:52. En Xavi va fer un bon resultat fent poc més de 40 minuts. Decebut per l'organització ja que no van calcular prou bé les distàncies i la cursa va ser més llarga. L' entrega de les nostres bosses un desastre! A veure si us puc penjar alguna foto de la cursa! Ara toca seguir entrenant per la Behobia-San Sebastián del proper mes de Novembre. Abans farem la cursa del carrer nou de Girona. Agur!