diumenge, 19 d’abril del 2009

10km de Girona-Esports Parra

Un dia molt bo per corre, llàstima que no m'he trobat del tot bé. Estava cansat de cames i això m'ha impedit baixar per poquet dels 40 minuts en els 10km de la cursa de Girona-Esports Parra. He sigut valent sortint al davant amb un grupet de l'Atletisme Girona. Passant per la zona del Güell és on he patit més per la calor i el fals desnivell. M' he recuperat al km 8, però ja era massa tard! Temps final 00:40:33 (126). Content per haver rebaixat la marca en 30 segons respecte l'any passat. Per cert, hi havia molta gent de Santa Coloma de Farners corrent la cursa. Això últim anima a fer un club de fons la temporada que ve! Salut.

1 comentari:

Carles ha dit...

Bones Jordi,
T'escric perquè m ha fet gràcia veure que tens un blog. Tinc costum de mirar quina posició i temps a les carreres, ja que des d'un primer moment vaig veure que els fem semblants.
En aquesta ocasió però m'has tret més d'1 minut. Estas molt bé de forma ara no? Jo una mica estancat en els 41 (41'17 carrer nou). Haig d'entrenar més.Dificil acabant la carrera i amb la feina. S'ha de buscar temps d'on sigui!! Suposo que et passa el mateix. En alguna ocasió però he pogut guanyar-te eh..jaja Recordo Pujada Angels any passat i en alguna altra ocasió.
Moltes salutacions i dir-te que el blog està molt bé.