dimarts, 6 de maig del 2008

No es va poder disputar el 1/3 de marató d'Empúries!


El diumenge 4 de maig es disputava la marató d'Empúries i el 1/3 de marató. La meva inscripció estava feta i amb ganes per disputar-la juntament als meus companys d'equip en José i en David. Era un bon test per a la setmana següent a la mitja marató de Girona. No la vaig poder fer ja que em van canviar l'horari a la feina. Sembla que estigués fet expressament per tal que no pogués fer la cursa. En fi, a tothom li arriba el que es mereix tard o d'hora! Vinga, anem per la cursa dels meus companys. Sembla que en José (va participar amb el meu dorsal) i en David no estaven al 100%. En David va arribar fent 01:07:30 i en José 01:10:00. La veritat, gens malament! En David va acabar els 15km 500metres força marejat. Ahir estava al llit a 39 de febre. Ànims i a recuperar-se per diumenge. A en José, el va fotre el recorregut, que no se'l coneixia, i tenia les cames adormides. Segur que el seu debut diumenge a la mitja marató serà prou bo! Doncs res, ens veiem aviat i us explico l'última cursa diumenge. Ja tinc ganes de descansar i començar a fer bicicleta de carretera! Salut!

2 comentaris:

David Fajula ha dit...

Nen, vaig fer 1h07'10 reals. i si, es veu que tenia un virus passejant pel meu cos mentre corria. Estic de baixa laboral fins dillus, he estat a 39 i 40 de febre. Avui millor, ara 38. Un desatre...la cursa molt maca però són uns cabrons. He llegit en un blog que van ser 15'61Km, jo anava ajustadet pels 14...així que els dos últims em vaig arrossegar..vaig haver de caminar, no podia més, de poc que no acabo...són distàncies massa llargues per mi i encara corro com un hipopòtam decatlonià...què hi farem! poc a poc....salut!

Arcadi ha dit...

je je, vaig veure els resultats i ja veia extrany que en Buti es deixes guanyar per un decatleta!
Aquests de la teva feina son uns capullus, jo de tu em passaria a l'empresa privada...
Quan comenceu la bici em digueu algo, que jo d'aquí un mes mes o menys també la tocaré.
Apa, a tope per la mitja de Girona, ja m'agradaria però no rodo i ho passaria malament si la fes.
Fina aviat!