dimarts, 5 de febrer del 2008

Un bon temps 01:34:01, ja tinc temps oficial!


Per fi ja tinc temps oficial en una mitja marató. És un temps maco per començar: 01:34:01, més o menys a 4 minuts i 20 segons el quilòmetre. Un bon ritme de cursa i amb unes sensacions de començar a disfrutar la prova. Va ser una cursa totalment diferent de la Behóbia-Donosti; menys dura, ja que el terreny no era de tanta pujada. La primera part de la cursa fins a la Garriga va ser de lleugera pujadeta, es podia anar a un bon ritme tot i els desnivells. Més o menys al quilòmetre 8 em vaig creuar amb els 5 primers classificats que anaven cap a Granollers, em portaven 4 quilòmetres d'avantatge. Els 4 primers eren kenyans i darrere d'ells, com no, en Txema Martínez. El temps del primer, en Samuel Wanjiru, 00:59:26. Uffff! Volen! Seguim amb la meva cursa al km 10 i 550 metres (mitja cursa). El temps de pas era de uns 48 minuts aproximadament. Anava molt bé i em trobava de conya per fer la segona part de la cursa a un ritme més alt. El terreny de la Garriga fins a Granollers era de baixadeta encara que de tant en tant hi havia alguna petita pujada. El pas pel quilòmetre 15 era de 01:07:30! Encara estava bé per apretar una mica més el ritme fins a l'arribada. Temps final: 01:34:01, un bon temps i disfrutant de la cursa. Ara toca Banyoles!